فروش عمده کفش زنانه ارزان قیمت | آدرس عمده فروشی کفش در شیراز کجاست؟

آدرس عمده فروشی کفش در شیراز بسیار زیاد نبوده وپخش عمده کفش شیراز توسط تولیدی کفش ارزان قیمت ویا کانال کفش شیراز صورت می گیرد.
البته تک فروشی های بزرگی هم در شیرازوجود دارند که به فروش عمده کفش هم می پردازند و در واقع به شهر های دیگر استان فارس کفش عرضه می کنند.

عمده فروشی کفش زنانه در شیراز یا خود تولیدی کفش در شیراز دارد ویا اینکه از دیگر شهرها به قیمت  عمده کفش و ارزان را خریداری کرده وخودنیز عمده می فروشد.

تعداد اندکی هم از این فروشگاه های کفش را به صورت عمده از بندر و یا از بازارهای مرزی مانند مرکز فروش عمده کفش درگهان به صورت قاچاق و به قیمت ارزان ترواردمی کنند.

چنانچه به دنبال آدرس عمده فروشی کفش در شیراز می گردید توصیه می کنیم حتما به بازار کیف وکفش شیراز واقع در خیابان سردزک سر بزنید.

بورس فروش کیف وکفش در شیراز در این خیابان بوده و اغلب تک فروش می باشند که ممکن است عمده فروش هم باشند.

فروش عمده انواع کفش درشیراز

  • کفش مردانه
  • کفش ورزشی زنانه 
  • کفش کتانی اسپرت
  • کفش بچه گانه
  • کفش کتونی 
  • کفش چرم
  • کفش بچگانه
  • پاپوش نوزادی

 

فروش عمده کفش مردانه در شیراز

فروش عمده کفش ایمنی مردانه در شیراز اگر مربوط به تولید داخل شیراز باشد،کفش های عمده کلاسیک و اسپرت بوده که جنس آن از چرم ویا طرح چرم می باشد.
هرچند همان طور که گفته شدبرخی از این عمده فروشان کفش های خود را از پایتخت به قیمت مناسب تهیه می کنند.

فروش عمده کفش زنانه در شیراز

فروش عمده کفش زنانه در شیراز همانند کفش مردانه آن می تواند از تولید کنندگان دست دوز شیرازی باشد.
ویا اینکه خریداری شده ازشهر تهران وسایر شهرهای تولید کننده انبوه کیف وکفش زنانه مانند مشهد وتبریز باشند.

فروش عمده کفش کتانی اسپرت در شیراز

چنانچه کفش های مردانه وزنانه به صورت کتونی اسپرت مارک باشد از نوع وارداتی است واحتمالا از مناطق آزاد جنوبی کشور مانند قشم وکیش وارد شده اند.

البته ممکن است این کفش های اسپرت کتانی از نوع کفش های چینی باشد و مستقیم توسط یک عمده فروشی کفش در شیراز وارد این شهر شده باشد.

فروش عمده کفش بچه گانه در شیراز

کفش های بچه گانه که در شیراز به صورت عمده به فروش می رسند چنانچه مارک وبرند باشند به وارداتی است.
وچنانچه مارک نباشند ازبازارداخلی ایران مانند بازاربزرگ تهران ودیگر شهر ها خریداری شده باشند.
البته دوزندگان کمی هم در شیراز واطراف آن به تولید دست دوز این نوع از کفش ها مشغول هستند.

اما بیشترین مشتریان عمده فروشی کفش در شیراز از شهرستان های اطراف استان فارس بوده که اجناس خود را ازشیرازتامین می کنند.

چنانچه خریدار عمده هرنوع کفش هستید می توانید ازفروشگاه اینترنتی این مجموعه دیدن کرده وبه صورت اینترنتی خرید عمده انجام دهید.

 

بزرگترین کارخانه کفش

بزرگترین کارخانه کفشکفش چرم تبریز یکی از نماد های قابل افتخار برای شهر تبریز می باشد به طوریکه این هنر در کشور ایران و حتی در محافل جهانی شهرت نکویی به خودش اختصاص داده است علت شهرت جهانی این کالا کیفیت چرم ونوع ساخت و دوخت ان می باشد.

از ایام قدیم در شهر تبریز کارخانجات عظیم دباغی وتولید چرم دایره بوده و به تولید انواع چرم مشغول می باشد که در این راستا هنرمندان دوخت کفش تبریز از این چرم های باکیفیت در جهت تولید کفش مشهور تبریز به کار میبرند.

استاد کاران تولید کفش تبریز شاگردان بی شماری را برای صنعت کفش تبریز اموزش داده و روانه بازار کفش تبریز نموده اند که از این رو باعث رونق تولید کفش تبریز شده و تولیدی های کفش بی شماری در شهر اولین ها دایر شده است.

لیست قیمت کفش ها

لیست قیمت کفش هاقیمت کفش ها بسته به زیبای و جنس  و مردانه بودن یا زنانه بودن ان متفاوت می باشد به عنوان مثال قیمت کفش صندل عمده با کفش عمده چرم تفاوت زیادی دارد.

اگر جنس کفشی پرم طبیعی باشد قیمت ان زیاد خواهد بود اما همین کفش با نگهداری خوب سالها برای شما قابل استفاده می باشد.

اما اگر جنس کفش ایرانی چرم مصنوعی باشد قیمت ان پایین بوده ولی دیگر مانند کفش های که جنسشان از چرم طبیعی است مقاومت و دوام ندارند و زود از بین میروند .

فروشندگان کفش های چرم

فروشندگان کفش های چرمخیابان صف یا همان باغ سپهسالار معروف جایی است در دل شلوغی‌های خیابان جمهوری. جایی که چند سالی است شهرداری تهران آنجا را به سبک خیابان‌های قدیمي تهران ‌سنگ فرش کرده و اجازه ورود هیچ‌ گونه وسیله نقلیه‌ای به آن داده نشده است. 

مهم‌ترین انگیزه انتخاب این مکان برای خانواده‌ها این است که علاوه بر تنوع زیاد انواع کیف و کفش زنانه، قدرت خرید برای هر خانواده‌ای با هر میزان درآمدی که دارند امکان‌پذیر است. 

علاوه بر فروشگاه‌های این منطقه تولیدی‌های زیادی از این محصولات کفش مصنوعی زنانه و چرم در همین حوالی وجود دارد و فروش بی‌واسطه مهم‌ترین دلیل برای قیمت‌های مناسب است.
محبوبیت اینجا به خصوص نزد خانم‌ها آنقدر زیاد است که آوازه‌اش حتی به شهرستان‌ها هم رفته تا آنجا که خیلی از فروشندگان شهرستانی هم برای خرید به تهران آمده و در این مرکز خریدهایشان را انجام مي‌دهند. 


بیشتر عروس‌خانم‌های تهرانی کیف و کفش‌های عروسی‌شان را از این خیابان خریداری مي‌کنند. لازم به ذکر است ۹۹درصد کیف و کفش‌های موجود در ویترین‌ها تولید داخل است و تنها یک درصد باقی مانده محصولات وارداتی است پس بهتر است با خیال آسوده تولیدات داخلی خود را بررسی کنید. قیمت‌های متنوعی که روی محصولات گذاشته شده نشانگر کیفیت آنها نیست و برای انتخاب این موضوع را در رده دوم قرار دهید. 

در این منطقه مي‌توانید انواع کفش‌های چرمی رسمی، ورزشی و اسپورت را خریداری کنید و در مورد کیف نیز همين‌طور. احترام به انواع سلیقه از سوی تولیدکنندگان سپهسالاری را مي‌توانید از تنوع محصولات آنها متوجه شوید. بهتر است خریدهای آخر فصل باغ سپهسالار را از دست ندهید چراکه از تخفیف‌های بسیار مناسبی بهره‌مند مي‌شوید، به طور مثال کفشی که در روزهای عادی ۳۵ هزار تومان قیمت دارد در حراج مبلغ آن از نصف قیمت هم مي‌گذرد. 

شما حتی می توانید برای خرید کفش های چرم و کفش های دیگر از طریق وب سایت ما ان را خرداری کنید و درب منزل ان را تحویل بگیرید و مبلغ ان را پرداخت کنید. شما حتی می توانید موقع تحویل کفش ان را پا بزنید اگر مشکلی داشت ان را بر گردانید و یکی دیگر تحویل بگیرید. حتی می توانید برای خرید و فروش صندل از سایت ما نمایندگی مستقل برای خود بگیرید و ازاین راه کسب درامد داشته باشید. 

 

وب سایت:

زیباترین کفش های ورزشی

زیباترین کفش های ورزشیزیبا ترین کفش ها همیشه باید به نظر شما انتخاب شود و زیبا باشد.

شما می توانید از طریق وب سایت ما زیبا ترین کفش های ورزشی را ببینید و انتخاب کنید و سفارش دهید تا درب منزل تحویل بگیرید. شما حتی می توانید در وب سایت ما از کفشی که قرار است ان را سفارش دهید اطلاعاتی کسب کنید که بتوانید تشخیص بدهید که ایا کفشی قرار است با این زیبایی خاص سفارش دهید چندسال قابل استفاده می باشد.

 

وب سایت:
4

  1. سلام و عرض ادب من کفش زنانه و مردانه و بچه گانه میخام شیک و قیمت مناسب میخام تازه شروع کنم لطفا باهام همکاری کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما